Opis forum
RAITON
(W burzy ukrycie) - mówiąc krótko, techniki oparte na piorunach i wszystkim co jest związane z elektrycznością. Dla przykładu można podać potężną technikę jaką jest Chidori. Z tym żywiołem dużą styczność ma Hatake Kakashi.
Techniki Ninjutsu opierają się na pięciu żywiołach: ogień, woda, wiatr, ziemia i piorun. Każdy z nich ma swoje mocne strony i zalety. Za najbardziej ofensywny żywioł uważa się Wiatr, zaraz po nim Ogień. Ziemia, Woda i Piorun to żywioły posiadający zarówno ofensywne jak i defensywne techniki, przez co są bardziej uniwersalne. Wszystko opiera się na naturze chakry, która jest przypisana każdemu ninja. Bardziej uzdolnieni shinobi potrafią zapanować nad dwoma żywiołami, zaś ci najlepsi umieją je nawet łączyć ze sobą. Przykładowo, łącząc żywioł wody i wiatru powstaje żywioł lodu. Taka sztuka jest zarezerwowana jednak tylko dla wysokiej rangi jouninów.
Techniki na poziomie E i D
Ikadzuchi no Kiba
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Jutsu polega na sprowadzeniu na przeciwnika piorunu z nieba. Wymaga burzy, nie możemy sterować piorunem.
Technika Wymaga: 10 pkt. Kontroli Chakry
Techniki o randze C
Raigeki no Yoroi
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Tworzy elektryczną zbroję na całym naszym ciele, która razi każdego kto spróbuje nas zaatakować z bliska. Technika aktywna 3 rundy.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry
Raikyuu
Ranga: C
Chakra: 20 x 1 kula
Opis: Tworzymy elektryczną kulę (coś jak piorun kulisty) i miotamy nią w stronę przeciwnika.
Technika Wymaga: 25 pkt. Kontroli Chakry
Techniki o randze A
Rairyuu no Tatsumaki
Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Tworzymy wielkiego elektrycznego smoka, którego ciało wiruje niczym tornado. Smok ten z dużą prędkością przelatuje przez całe pole walki rażąc tysiącami woltów każdego, kto znajdzie się w jego zasięgu, poza użytkownikiem techniki.
Technika Wymaga: 60 pkt. Kontroli Chakry
Chidori
Ranga: A
Chakra: 300
Opis: Wymaga aktywnego sharingana.Potężna technika która wykonać mogą tylko osoby z Sharingan z powodu swojej ogromnej szybkości (inni mogą nie dostrzec ruchów wroga i trafić na kontrę). Osoba przykuca w celu skupieniu elektrycznej chakry w ręce, a następnie z ogromną prędkością rusza na wroga. Chakra przybiera wtedy postać ostrza i słychać charakterystyczny dźwięk, podobny do ćwierkania mnóstwa ptaków. Dlatego technika ta nazywana jest także Tysiącem Ptaków. Chidori pochłania ogromną ilość chakry dlatego osoba może wykonać ja tylko kilka razy (2-3 razy) na dzień, dlatego jest używana jako kończące uderzenie.
Technika Wymaga: 60 pkt. Kontroli Chakry
Techniki o randze S
Gian
Ranga: S
Chakra: 800
Opis: Potężny atak elektryczny. Technika polega na "wypluciu" ogromnego strumienia elektrycznej chakry. Technika jest tak mocna, że jednym trafieniem może sparaliżować, lub nawet zabić najmocniejszego shinobi.
Technika Wymaga: 80 pkt. Kontroli Chakry
Chidori Nagashi
Ranga: S
Chakra: 500
Opis: Wymaga aktywnego sharingana. Technikę tą stworzył sasuke, bazując na zwykłym Chidori którego nauczył go Kakashi. Jest to niezwykle skuteczna obrona i atak w jednym. sasuke używa Chidori całym ciałem, pokrywając teren wokół siebie silnymi wyładowaniami elektrycznymi. Technika wymaga niezwykle wysokich umiejętności w zakresie kontroli chakry, na dodatek zabiera także bardzo duże jej ilości. Jest jednak na tyle poręczna, że można zaatakować nią kilka, a nawet kilkanaście osób jednocześnie bez potrzeby dokładnej ich lokalizacji (zakładając że znajdują sie oni w pobliżu kilku metrów, czyli w zasięgu techniki).
Istnieje też drugi sposób użycia tej techniki.
Opis: Polega ona na wystrzeleniu z ręki czegoś na kształt elektrycznego ostrza/błyskawicy, chakra jest tak idealnie skumulowana że wygląda niczym miecz. Technika pozwala skutecznie zaatakować wroga na odległość około 15-25 metrów. Wystarczy jeden celny cios...
Technika Wymaga: 80 pkt. Kontroli Chakry
Chidori Senbon
Ranga: S
Chakra: 150 x 1 senbon
Opis: Tworzy Senbon który jest czymś w rodzaju "Małej Błyskawicy" Kiedy Przeciwnik Dostanie ta technika ma Małe szanse na przeżycie.
Technika Wymaga: 60 pkt. Kontroli Chakry
Kirin
Ranga: S
Chakra:2500
Siła tej techniki tkwi w błyskawicy pochodzącej od samego nieba, jest nie do uniknięcia i w efekcie używający przejmuje kontrolę nad błyskawicą.
Technika Wymaga: 99 pkt. Kontroli Chakry
Offline