Opis forum
Klan Hyouton
Ostatnim żyjącym członkiem tego klanu był Haku. Klan specjalizuję się w połączeniu dwóch żywiołów Wody [Suiton] i wiatru [Fuuton] z tego połączenia tworzą lód. Jutsu "rozpoznawczym" dla tego klanu jest: Makyou Hyoushou technika luster między którymi przeciwnik może się dowolnie przemieszczać.
Specjalizacją tego klanu jest Nin-Jutsu.
Żywioły chakry są następujące Fuuton i Suiton.
Na początku klan ten posiada następujące statystyki
Siła - 2
Szybkość - 5
Charyzma - 0
Zręczność - 3
Kontrola chakry - 5
Sensatsu Suishou
Ranga: D
Chakra: 2 x 1 senbon
Opis: By wykonać technikę trzeba być blisko wody.! Jutsu polega na stworzeniu z wody lodowych senbonów które wyrzucamy (nie dotykając ich) w stronę przeciwnika.
Technika Wymaga: 15 pkt. Kontroli Chakry
Tsubame Fubuki
Ranga: D
Chakra: 50 X 5 pocisków
Technika polegająca na tym, że tworzymy lodowe shurinkeny, które mają zdolność zmieniania kierunku lotu. Nie przestaną gonić przeciwnika dopóki w coś nie trafią.
Technika Wymaga: 15 pkt. Kontroli Chakry
Hyourou no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 250
Shinobi przykłada ręce do ziemi i natychmiastowo wyrastają z niej z dużą prędkością bryły lodowe, które gdy dosięgną przeciwnika otaczają go lodem.
Technika Wymaga: 45 pkt. Kontroli Chakry
Haryuu Muuko
Ranga: B
Chakra: 200
Opis:Technika wymaga bliskości wody.! z wody wyłania się wielki tygrys, który zamraża wszytko na swojej drodze. Technika podobna, ale silniejsza od Suiryuudan no Jutsu, Suiton w której powstaje smok z wody.
Technika Wymaga: 50 pkt. Kontroli Chakry
Makyou Hyoushou
Ranga: A
Chakra: 600
Opis: Bardzo groźne ninjutsu. Na początku z przeciwnika wyłania się ogromna ilość Chakry - jest nawet widoczna. Potem dookoła przeciwnika pojawią się lustra, które są dobrym środkiem transportu. Osoba znajdująca się w ich wnętrzu nie jest podatna na zadawane rany. Przeciwnik będąc w środku ma wrażenie jakby walczyć z kimś, kto siedzi w po drugiej stronie lustra. Lustra jest bardzo trudno zniszczyć. Można to zrobić tylko przy użyciu bardzo dużej ilości Chakry.
Technika Wymaga: 70 pkt. Kontroli Chakry
Rouga Nadare no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 500 x 10 wilków.
Opis: Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Polega na tym, że z góry spada lawina, która po chwili formuje się w stado dość wielkich wilków.
Technika Wymaga: 76 pkt. Kontroli Chakry
Itsukaku Hakuegei
Ranga: A
Chakra: 600
Opis: Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu. Może on z łatwością zmiażdżyć przeciwnika.
Technika Wymaga: 80 pkt. Kontroli Chakry
Kokuryuu Buufusetsu
Ranga: S
Chakra: 900
Opis: Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczyna się wydobywać czarny lodowy smok, który atakuje przeciwnika, odrywając się od dłoni.
Technika Wymaga: 87 pkt. Kontroli Chakry
Souryuu BouFuusetsu
Ranga: S
Chakra: 1300
Opis: Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczynają się wydobywać dwa czarne lodowe smoki, po odłączeniu się od Dłoni formują się wielka trąbę powietrzną, która zamraża i wyrzuca w powietrze wszytko na swojej drodze. Technika podobna do Kokuryuu Boufuusetsu.
Technika Wymaga: 95 pkt. Kontroli Chakry
Offline