Dash Naruto

Opis forum


#1 2009-06-18 21:48:55

Buszmen

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-18
Posty: 28
Punktów :   

Chikamatsu

http://img84.imageshack.us/img84/1922/klanchikamatsuku1.png


http://img60.imageshack.us/img60/3565/chikamatsurf4.gif



Klan ten opiera się przede wszystkim na kontroli marionetek. Stworzone do zabijania, kukły
zrobią wszystko pod warunkiem że potrafimy nimi władać. Sterowanie swoimi podwładnymi
wydaje się proste, lecz w rzeczywistości to niezwykle skomplikowana umiejętność.
Jedną z zalet tego klanu jest różnorodny wybór strategi jakie możemy objąć w starcu, dodatkowym
atutem jest fakt iż nie musimy się obawiać o własną skórę, nasze kukły przyjmą każdy atak a jeśli go
przetrwają nadal będą zdolne do walki. Następną zaletą jest to, iż możemy swoje kukły
zmieniać, modyfikować, ulepszać, naprawiać a nawet łączyć kilka w jedną. Wybór jest ogromny, a możliwości
nieskończone. Jak każdy klan ten też ma swoje wady. Jak wiadomo, marionetki są tworzone
z drewna, są podatne na wszystkie techniki bazujące na żywiole ognia. Ich pancerz też nie jest
doskonały, odrobina piasku może unieruchomić lalkę na dobre przechylając szalę zwycięstwa na stronę
przeciwnika.



Specjalizacją tego klanu jest TaiJutsu.
Z powodu posiadania specjalizacji Tai-Jutsu klan ten nie posiada żywiołów chakry.
Na początku klan ten posiada następujące statystyki
Siła - 0
Szybkość - 4
Charyzma - 1
Zręczność - 6
Kontrola chakry - 4



Sztuka opanowania kontroli nad marionetkami przedstawia się następująco:

genin - 2 kukły
chuunin - 3 kukły
jounin - 5 kukieł
wyższy stopień - +3

Sami marionetkarze nie posiadają wielu jutsu, jednak skomplikowane ataki marionetek
rekompensują tą stratę.

Kugutsu no Jutsu


http://img371.imageshack.us/img371/2225/lalkarstwoqd4.gifhttp://img143.imageshack.us/img143/7976/kugutsuml1.gif

Ranga: D
Chakra:10 na turę
Opis: Technika ninjutsu, polegająca na wypuszczeniu z palców nici chakry, którymi możemy
kontrolować marionetkę, wykonywać nią ruchy, bronić się, atakować, wykorzystywać swoje bronie a
także uruchamiać pułapki które zazwyczaj znajdują się w marionetce.
Jest to technika bez której żaden ninja marionetkarz nie może sie objeść.
Technika Wymaga: 10 pkt. Kontroli Chakry   


Sou Shuu Jin

http://img172.imageshack.us/img172/5264/soushuujinpierwszele9.gifhttp://img143.imageshack.us/img143/407/soushuujinax5.gif

Ranga: D
Chakra:15 x 1
Opis: Przyczepiając nici chakry do kunai możemy nimi zaatakować przeciwnika, tak by trudniej
byłoby mu się bronić. Dodatkowo kontrolujemy więcej kunai niż byśmy mogli rzucić.
Technika Wymaga: 15 pkt. Kontroli Chakry   


Doku Kiri Jigoku

http://img371.imageshack.us/img371/4065/animation5ce6.gifhttp://img374.imageshack.us/img374/2825/animation4hr0.gif

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Technika, do której potrzebujemy marionetek Karasu i Kuroari.
Dwie kukły otaczają przeciwnika, jedna z nich używa trujących bomb by
zatruć wroga natomiast druga wysyła w jego stronę senbony.
Technika Wymaga: 20 pkt. Kontroli Chakry   


Kairai Engeki

http://img374.imageshack.us/img374/8398/lalkavx5.gifhttp://img204.imageshack.us/img204/176/lalka2fd4.gif

Ranga: B
Chakra: 130
Opis: Śmiercionośna technika, pod warunkiem że przeciwnik wpadnie w naszą pułapkę.
Ten atak możemy wykonać wyłącznie gdy mamy pod swoim władaniem Karasu i Kuroari.
Łapiemy wroga wewnątrz jednej z nich a gdy się nam uda, ostre sztylety
wbijają się w otwory umieszczone na marionetce. W ten sposób mamy pewność że wróg
w środku przeżywa nieopisane doznania.
Technika Wymaga: 25 pkt. Kontroli Chakry i 15 pkt. Zręczności   


Kuro Higi Kiki Ni Hatsu

http://img380.imageshack.us/img380/8373/lalka3mg1.gifhttp://img293.imageshack.us/img293/9708/lalka4vr6.gif

Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Technika bardzo podobna do poprzedniej, tym razem jednak doznania jakie odczuje nasz
przeciwnik będą o wiele silniejsze, zapewnią je ostrza, umieszczone na marionetce.
Technika Wymaga: 25 pkt. Kontroli Chakry i 18 pkt Zręczności   


Chakra no tate

http://img293.imageshack.us/img293/2623/chakranotatesa1.gifhttp://img410.imageshack.us/img410/3751/chakranotate2af8.gif

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Tworzymy przed sobą niezwykle potężną tarczę, zdolną przetrzymać prawie każdy atak.
Tarcza jest stworzona z własnej chakry dlatego jej użycie jest bardzo męczące.
Technika Wymaga: 40 pkt. Kontroli Chakry   


Shirahigi

http://img329.imageshack.us/img329/3337/10marionetekkg0.gifhttp://img144.imageshack.us/img144/127/10mariontetek2ov6.gif

Ranga:B
Chakra: 250
Opis: Jutsu dzięki któremu zdobędziemy ogromną przewagę. Zyskamy zdolność kontroli
10 niezwykłych marionetek, są one bardzo silne, ich skuteczność walki jest ogromna a przeciwnik
znajdzie się w niezłych tarapatach gdy tylko rozpocznie się walka. Mądre ich wykorzystanie da nam łatwe zwycięstwo.
Warunek: Zwój z 10 marionetkami
Technika Wymaga: 50 pkt. Kontroli Chakry   


Sanbou Kyuukai

http://img144.imageshack.us/img144/2006/senbonkiukaiah5.gifhttp://img120.imageshack.us/img120/4404/senbonkiukai2bd0.gif

Ranga: A
Chakra: 350
Opis: Jeżeli już mamy do dyspozycji 10 unikalnych marionetek to czemu nie zniszczyć wroga całkowicie?
Ta technika tworzy ogromny wir powietrza który wciągnie wszystko, bez względu co to jest. Stosowana
przeciw większej liczbie przeciwników.
Wymaga marionetki 4, 6 i 8
Technika Wymaga: 55 pkt. Kontroli Chakry i 35 pkt. Zręczności   


Hitokugutsu

http://img114.imageshack.us/img114/2818/ludzkiemarionetkilm3.gifhttp://img388.imageshack.us/img388/1610/ludzkiemarionetki2ni2.gif

Ranga: A
Chakra: 500
Opis: Technika dzięki której Sasori mógł tworzyć ludzkie marionetki. Pozwala ona
na to, by kukła używała technik jakie znała za życia. W ten sposób można tworzyć własną
armię ludzkich marionetek.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry i 60 zręczności


xD

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
ehotelsreviews.com Проживание Эфиопия