Opis forum
Sabaku
Przedstawicielem tego klany jest Gaara. Członkowie potrafią posługiwać się piaskiem jak własnymi kończynami. Mogą z nim robić wszytko co tylko ze chcą. Może on jednocześnie służyć jako obrona i atak.
Specjalizacją tego klanu jest Nin-Jutsu
Żywioły chakry są następujące Doton.
Na początku klan ten posiada następujące statystyki
Siła - 2
Szybkość - 1
Charyzma - 0
Zręczność - 3
Kontrola chakry - 8
Dołączając do klanu zyskujesz również Gurdę na plecy.
Daisan no Me
Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Zdolność specjalna Gaary. Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. Bardzo dobrym przykładem jej użytku jest test pisemny na Egzaminie Selekcji Chuunin. Prócz tego tzn. "trzecie oko" może być przydatne w połączeniu z techniką Suna Mayu. Wtedy osoba wykonująca to jutsu jest zamknięta w kuli, a oko służy do obserwacji obszaru, znajdującego się wokół niej.
Technika Wymaga: 10 pkt. Kontroli Chakry
Suna Shuriken
Ranga: D
Chakra: 10 x 1
Opis: Prosta technika polegająca na stworzeniu piaskowych shuriken. Zadają one troche mniejsze obrażenia od pierwowzoru.
Technika Wymaga: 15 pkt. Kontroli Chakry
Suna no Tate
Ranga: D
Chakra: 30 x aktywacja + 20 za każdy zablokowany atak.
Opis: Jutsu polega na automatycznej obronie przed większością ataków Tai oraz NinJutsu słabszych wrogów. Obrona polega na wytwarzaniu ścian piasku. Jedyną wadą jest to, że "Suna no Tale" wymaga niesłychanie dużej ilości chakry.
Technika Wymaga: 18 pkt. Kontroli Chakry
Sabaku Kyuu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból.
Technika Wymaga: 20 pkt. Kontroli Chakry
Sabaku SouSou
Ranga: C
Chakra: 180
Opis: Wymaga poprzedniego użycia technika Sabaku Kyuu. piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry
Sabaku Fuyuu
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzymy piaskową chmurkę na której możemy latać. Chmura może utrzymać tylko jedną osobe.
Suna Bunshin no Jutsu
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry
Ranga: C
Chakra: 30 x 1
Opis: Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry
Suna no Muya
Ranga: C
Chakra: 100
Opis: Tworzymy w okół siebie kóle z piasku. Do zniszczenia kuli potrzeba sporo chakry i możę ją zniszczyć tylko dobra technika.
Technika Wymaga: 38 pkt. Kontroli Chakry
Suna no Yoroi
Ranga: C
Chakra: 50 trwa 2 rundy.
Opis: Defensywna technika, w której ninja ma na sobie specjalną drugą skórę z piasku. Jest to zabezpieczenie przed ewentualnym ominięciem Suna no Tate. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry
Suna Raishin
Ranga: B
Chakra: 20 x 1
Opis: Technika polega na stworzeniu z piasku twardych igieł mogących przebić niemal wszytko.
Shukaku no Hoko
Technika Wymaga: 45 pkt. Kontroli Chakry
Ranga: B
Chakra: 250
Opis: Technika polega na zebraniu najtwardszych materiałów z ziemi i utworzenia z nich halabardy, która jest zdolna przebić niemal wszytko.
Shukaku no Tate
Technika Wymaga: 60 pkt. Kontroli Chakry
Ranga: B
Chakra: 400
Opis: Saikou Zettai Bougyo (Największa Absolutna Obrona) - tak mówi o niej sam Gaara. Przy użyciu ogromnej ilości Chakry potrafi przywołać mają kreature przypominającą bestie, która w nim drzemie - Shuukaku. Do wykonania tej techniki Gaara używa minerały o największej twardości i sile znajdujące się w ziemi, które później miesza ze swoją Chakrą i piaskiem. To właśnie dzięki temu wróg ma wielkie problemy z przebiciem tej bariery.
Technika Wymaga: 75 pkt. Kontroli Chakry
Sabaku Rou
Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Technika Gaary, wymagająca ogromnych ilości piasku i chakry. Tworzy ona potężne więzienie z piasku, zamykające w swoich „kleszczach” przeciwnika, nie pozwalając mu na ucieczkę. Prawdopodobnie nie ma z niego wyjścia, a wpadnięcie w taką zasadzkę kończy się śmiercią poprzez całkowite zmiażdżenie ciała. Można założyć, iż jest to po prostu ulepszona wersja Sabaku Kyuu, z tym wyjątkiem że Sabaku Rou jest techniką o wiele potężniejszą, mogącą pomieścić w sobie więcej niż jedną osobę.
Technika Wymaga: 84 pkt. Kontroli Chakry
Ryuusa Bakuryuu
Ranga: A
Chakra: 700
Opis: Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Technika Wymaga: 92 pkt. Kontroli Chakry
Sabaku Taisou
Ranga: S
Chakra: 1000
Opis: Technika o dość drastycznej nazwie: pustynna msza żałobna. Gaara używa tego jutsu po wykonaniu Ryuusa Bakuryu. Przykłada ręce do powstałego wcześniej pustynnego jeziora i po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.
Technika Wymaga: 100 pkt. Kontroli Chakry
Offline