Dash Naruto

Opis forum


#1 2009-06-18 21:46:41

Buszmen

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-18
Posty: 28
Punktów :   

Sabaku

http://img514.imageshack.us/img514/5338/sabaku2zt5.png


http://img134.imageshack.us/img134/4664/sabakuxl0.gif



Sabaku

Przedstawicielem tego klany jest Gaara. Członkowie potrafią posługiwać się piaskiem jak własnymi kończynami. Mogą z nim robić wszytko co tylko ze chcą. Może on jednocześnie służyć jako obrona i atak.




Specjalizacją tego klanu jest Nin-Jutsu
Żywioły chakry są następujące Doton.

Na początku klan ten posiada następujące statystyki
Siła - 2
Szybkość - 1
Charyzma - 0
Zręczność - 3
Kontrola chakry - 8


Dołączając do klanu zyskujesz również Gurdę na plecy.



Daisan no Me

http://img256.imageshack.us/img256/6733/daisannomesi3.gifhttp://img522.imageshack.us/img522/38/deisantf3.gif

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Zdolność specjalna Gaary. Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. Bardzo dobrym przykładem jej użytku jest test pisemny na Egzaminie Selekcji Chuunin. Prócz tego tzn. "trzecie oko" może być przydatne w połączeniu z techniką Suna Mayu. Wtedy osoba wykonująca to jutsu jest zamknięta w kuli, a oko służy do obserwacji obszaru, znajdującego się wokół niej.
Technika Wymaga: 10 pkt. Kontroli Chakry   


Suna Shuriken

http://img515.imageshack.us/img515/9641/shurikenyjq8.gifhttp://img528.imageshack.us/img528/1491/shurikeny2rs5.gif

Ranga: D
Chakra: 10 x 1
Opis: Prosta technika polegająca na stworzeniu piaskowych shuriken. Zadają one troche mniejsze obrażenia od pierwowzoru.
Technika Wymaga: 15 pkt. Kontroli Chakry   


Suna no Tate

http://img147.imageshack.us/img147/1195/sunatatein7.gifhttp://img505.imageshack.us/img505/2986/sunatate2iu8.gif

Ranga: D
Chakra: 30 x aktywacja + 20 za każdy zablokowany atak.
Opis: Jutsu polega na automatycznej obronie przed większością ataków Tai oraz NinJutsu słabszych wrogów. Obrona polega na wytwarzaniu ścian piasku. Jedyną wadą jest to, że "Suna no Tale" wymaga niesłychanie dużej ilości chakry.
Technika Wymaga: 18 pkt. Kontroli Chakry   


Sabaku Kyuu

http://img401.imageshack.us/img401/9121/kyuuky6.gifhttp://img185.imageshack.us/img185/2779/kyuu2jn2.gif

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból.
Technika Wymaga: 20 pkt. Kontroli Chakry   


Sabaku SouSou

http://img185.imageshack.us/img185/7497/sousouba0.gifhttp://img151.imageshack.us/img151/3889/sousou2pn5.gif

Ranga: C
Chakra: 180
Opis: Wymaga poprzedniego użycia technika Sabaku Kyuu.  piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry   


Sabaku Fuyuu

http://img151.imageshack.us/img151/6708/fyuusf7.gifhttp://img380.imageshack.us/img380/9404/fyuu2nw1.gif

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzymy piaskową chmurkę na której możemy latać. Chmura może utrzymać tylko jedną osobe.

Suna Bunshin no Jutsu

Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry   


http://img130.imageshack.us/img130/9500/sunabushinnojutsutw4.gifhttp://img364.imageshack.us/img364/4236/bunshinbl5.gif

Ranga: C
Chakra: 30 x 1
Opis: Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry   


Suna no Muya

http://img364.imageshack.us/img364/6244/muyasr9.gifhttp://img87.imageshack.us/img87/3773/muya2ps4.gif

Ranga: C
Chakra: 100
Opis: Tworzymy w okół siebie kóle z piasku. Do zniszczenia kuli potrzeba sporo chakry i możę ją zniszczyć tylko dobra technika.
Technika Wymaga: 38 pkt. Kontroli Chakry   


Suna no Yoroi

http://img178.imageshack.us/img178/364/sunanoyorina9.gifhttp://img147.imageshack.us/img147/2526/sunanoyorijx2.gif

Ranga: C
Chakra: 50 trwa 2 rundy.
Opis: Defensywna technika, w której ninja ma na sobie specjalną drugą skórę z piasku. Jest to zabezpieczenie przed ewentualnym ominięciem Suna no Tate. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra.
Technika Wymaga: 30 pkt. Kontroli Chakry   


Suna Raishin

http://img507.imageshack.us/img507/3355/raishinuz3.gifhttp://img393.imageshack.us/img393/4420/raishin2zk1.gif

Ranga: B
Chakra: 20 x 1
Opis: Technika polega na stworzeniu z piasku twardych igieł mogących przebić niemal wszytko.

Shukaku no Hoko

Technika Wymaga: 45 pkt. Kontroli Chakry   


http://img149.imageshack.us/img149/1861/hokofd2.gifhttp://img149.imageshack.us/img149/7113/hoko2pe4.gif

Ranga: B
Chakra: 250
Opis: Technika polega na zebraniu najtwardszych materiałów z ziemi i utworzenia z nich halabardy, która jest zdolna przebić niemal wszytko.

Shukaku no Tate

Technika Wymaga: 60 pkt. Kontroli Chakry   


http://img60.imageshack.us/img60/2319/shukakutateke6.gifhttp://img60.imageshack.us/img60/2543/shukakutate2gn7.gif

Ranga: B
Chakra: 400
Opis: Saikou Zettai Bougyo (Największa Absolutna Obrona) - tak mówi o niej sam Gaara. Przy użyciu ogromnej ilości Chakry potrafi przywołać mają kreature przypominającą bestie, która w nim drzemie - Shuukaku. Do wykonania tej techniki Gaara używa minerały o największej twardości i sile znajdujące się w ziemi, które później miesza ze swoją Chakrą i piaskiem. To właśnie dzięki temu wróg ma wielkie problemy z przebiciem tej bariery.
Technika Wymaga: 75 pkt. Kontroli Chakry   


Sabaku Rou

http://img147.imageshack.us/img147/2777/rouht0.gifhttp://img204.imageshack.us/img204/2473/rou2ix3.gif

Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Technika Gaary, wymagająca ogromnych ilości piasku i chakry. Tworzy ona potężne więzienie z piasku, zamykające w swoich „kleszczach” przeciwnika, nie pozwalając mu na ucieczkę. Prawdopodobnie nie ma z niego wyjścia, a wpadnięcie w taką zasadzkę kończy się śmiercią poprzez całkowite zmiażdżenie ciała. Można założyć, iż jest to po prostu ulepszona wersja Sabaku Kyuu, z tym wyjątkiem że Sabaku Rou jest techniką o wiele potężniejszą, mogącą pomieścić w sobie więcej niż jedną osobę.
Technika Wymaga: 84 pkt. Kontroli Chakry   


Ryuusa Bakuryuu

http://img45.imageshack.us/img45/4889/lawinarw5.gifhttp://img45.imageshack.us/img45/2332/lawina2dy2.gif

Ranga: A
Chakra: 700
Opis: Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Technika Wymaga: 92 pkt. Kontroli Chakry   


Sabaku Taisou

http://img167.imageshack.us/img167/9946/taisouee3.gifhttp://img45.imageshack.us/img45/9730/taisou2dy9.gif

Ranga: S
Chakra: 1000
Opis: Technika o dość drastycznej nazwie: pustynna msza żałobna. Gaara używa tego jutsu po wykonaniu Ryuusa Bakuryu. Przykłada ręce do powstałego wcześniej pustynnego jeziora i po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.
Technika Wymaga: 100 pkt. Kontroli Chakry   


http://img227.imageshack.us/img227/3963/sygna22222av6.png


xD

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging Grimma