Pod spodem ujrzycie wzór poprawnej karty postaci. Nie pospieszcie się z tworzeniem jej ponieważ będzie się nieco różnić od tej wcześniej obowiązującej.
Imię i Nazwisko: Jak dobrze wiecie w obecnych czasach każdy musi mieć określoną tożsamość. Wraz ze stworzeniem konta musicie wybrać sobie imię i nazwisko najlepiej Japońskie. Jeśli nic nie przychodzi wam do głowy to polecam zajrzeć tutaj. Możliwe jest posiadanie nicku zupełnie innego od tego co zawarliście w tej rubryce, jednak myślę, że nick taki sam jak wasze imię i nazwisko doda klimatu. Yen'y: Waluta obowiązująca na forum, na początek macie 500 yen'ów. Specjalizacje: Jest to dziedzina sztuki ninja w której się specjalizujecie na początku gry. Do wyboru macie między innymi. TaiJutsu, GenJutsu i Ninjutsu. Dobrze się zastanówcie przed wyborem. Klan: Tutaj zamieszczacie nazwę klanu do którego należycie. Jeśli nie jesteście członkami żadnego klanu tą rubrykę zostawiacie pustą. Natura Chakry: Na samym początku posiadacie jedną Naturę Chakry. Możecie wybierać spośród: Ognia(Katon), Wody(Suiton), Wiatru(Fuuton), Ziemi(Doton), Błyskawicy(Raiton). Pamiętajcie posiadanie specjalizacji GenJutsu i TaiJutsu wyklucza posiadanie Natury Chkary. Siła: Jak sama nazwa wskazuje opisuje naszą siłę. Czym większy wskaźnik tej umiejętności tym więcej obrażeń możemy zadać i nosić cięższe bronie i pancerze. Po części odpowiada także, za naszą wytrzymałość i kondycje (wraz z Szybkością) Na początek 10 pkt. Szybkość: Czynnik odpowiadający za szybkość naszego poruszania się. Pozwala wykonywać szybsze cięcia i szybciej pokonywać, krótkie dystanse. Na początek 10 pkt. Charyzma: Jej wysoki współczynnik bardzo przyda się we współczesnym świecie. Ułatwia kontakt z wcześniej nieznanymi nam osobami, co często może uratować nas z największych opresji. Na początek 10 pkt. Zręczność: Wpływa na naszą wrodzoną zwinność im wyższy współczynnik tym łatwiej poruszać nam się w tłumie ludzi, bądź nierównym terenie. Wpływa także na to jak często przedmioty, którymi rzucimy dosięgną celu. Na początek 10 pkt. Kontrola Chakry: Nazwa mówi sama za siebie im wyższy współczynnik tym większa władzę mamy nad naszą chakrą co pozwala nam uczyć się nowych technik i nowych umiejętności. Na początek 10 pkt. Ekwipunek: Tutaj wpisujemy ile na daną chwile posiadamy określonego przedmiotu. Pamiętajcie, by aktualizować tą rubrykę gdy podczas zadania stan, jakiejkolwiek części naszego ekwipunku się zmieni. Na początku mamy jeden shuriken i jeden kunai. Walki Wygrane: Uzupełniamy zgodnie z zakończeniem każdej walki stoczonej z innym graczem. Walki Wygrane: Uzupełniamy zgodnie z zakończeniem każdej walki stoczonej z innym graczem. Zadania: Tutaj wpisujemy ilość zadań jaką do tej pory wykonaliśmy.
Historia: Coś dla tych, którzy chcą dać coś od siebie. Możesz opisać tutaj dokładne dzieje swojego bohatera.
Sygnatura
Kilka słów o niej. Po pierwsze musi ona zawierać dokładny opis wyglądu naszej postaci. Począwszy od głowy, a kończąc na stopach. Można w niej też umieścić jakiś obrazek o ile nie jest on reklamą. Zabrania się umieszczania w niej linków, których kliknięcie daje nam korzyści na innych stronach.
|